سخن روز /
انتصاب سرپرست سازمان تعاون روستایی چهارمحال و بختیاری
1401/06/12
با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان مرکزی تعاون روستایی کشور، محسن کریمی به عنوان سرپرست تعاون روستایی استان چهارمحال و بختیاری منصوب و معرفی شد.

به گزارش پات، با حضور رضا نامنی معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان مرکزی تعاون روستایی کشور، مراسم تکریم و معارفه سرپرست تعاون روستایی استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

در این مراسم از زحمات 5 ساله افشین حیدری در دوران مسئولیت مدیریت تعاون روستایی استان تقدیر و در حکمی از سوی محمدعلی نیکبخت رئیس سازمان تعاون روستایی کشور، محسن کریمی به سرپرستی تعاون روستایی استان چهارمحال و بختیاری منصوب و معرفی شد.

در حکم محسن کریمی آمده است:
"نظر به مراتب تعهد و شایستگی‌های علمی و عملی جنابعالی، به موجب این حکم به سمت سرپرست مدیریت تعاون روستایی استان چهارمحال و بختیاری منصوب می‌شوید.
پیگیری مجدانه وظایف و امور محوله به ویژه اهتمام جدی به برنامه‌های اصلی سازمان مرکزی در حوزه هوشمندسازی زنجیره‌های تامین و توزیع محصولات کشاورزی، تقویت جایگاه و نقش اتحادیه‌ها و تشکل‌های کشاورزی و فعال‌سازی ظرفیت‌های بومی آن استان پهناور با بکارگیری و رسوخ فناوری و نوآوری در حوزه کشاورزی مورد انتظار است.
از درگاه خداوند سبحان دوام توفیقات شما را در پیروی از منویات حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله العالی) هم‌راستا با سیاست‌ها و راهبردهای دولت سیزدهم با هدف تحقق حداکثری تدابیر و برنامه‌های وزیر محترم جهاد کشاورزی مسالت می‌نمایم."

تعداد مشاهده خبر3166 بار
تصاویر مرتبط


    RatingTitle
    :3 :5
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    Powered by DorsaPortal