سخن روز /
برگزاری دومین جلسه کمیسیون نظارت بر اصناف کشاورزی شهرستان مرکز استان
1400/07/06

به گزارش روابط عمومی تعاون روستایی استان سمنان؛ دومین جلسه کمیسیون نظارت بر اصناف کشاورزی شهرستان مرکز استان با حضور رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان، مدیر تعاون روستایی استان و سایر اعضا در سالن جلسات سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان برگزار گردید.

در این جلسه ابتدا مهندس عباسپور مدیر تعاون روستایی استان و دبیر کمیسیون نظارت بر اصناف کشاورزی شهرستان مرکز استان ضمن بررسی مصوبات جلسه قبلی کمیسیون در خصوص دستورالعمل های ابلاغی، ایجاد اتحادیه های صنفی بر اساس حد نصاب تعیین شده و تشکیل کمیته تحویل و تحول اموال و دارایی های نظام صنفی مطالبی بیان کرد.

سپس مهندس میرعماد رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان و رئیس کمیسیون نظارت بر اصناف کشاورزی شهرستان مرکز استان بر لزوم برنامه ریزی در استفاده از ظرفیت ها بمنظور اعتبار بخشی به پروانه های صنفی کشاورزی تاکید نمود.

در پایان با توجه به لیست احصا شده اعضای نظام صنفی و با عنایت به حد نصاب تعیین شده در دستورالعمل های ابلاغی مقرر گردید در خصوص تشکیل اتحادیه زراعت، اتحادیه دامپروری، دامداری، تولیدات دامی، زنبور عسل و کرم ابریشم و اتحادیه باغداری و درختکاری مثمر و غیر مثمر اقدامات لازم صورت پذیرد و استقرار ساختار جدید در شهرستان هایی که تاکنون کمیسیون نظارت بر اصناف کشاورزی در آن ها دایر نشده اقدام گردد.

روابط عمومی تعاون روستایی استان سمنان

تعداد مشاهده خبر262 بار
تصاویر مرتبط


    RatingTitle
    :0 :0
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    Powered by DorsaPortal