سخن روز /
مدیر تعاون روستایی استان سمنان:
بسیج مصداق بارزی از وحدت و برادری است که به تشکلی پویا برای پیشبرد اهداف مقدس نظام اسلامی تبدیل شده است.
1400/09/03

به گزارش روابط عمومی تعاون روستایی استان سمنان؛ به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج، نشست بزرگداشت هفته بسیج با حضور مدیر تعاون روستایی استان سمنان و روسای ستادی و شهرستانی در سالن جلسات این مدیریت برگزار گردید.

در این نشست عباسپور مدیر تعاون روستایی استان سمنان ضمن تبریک هفته بسیج، یاد و خاطره شهدا و جانبازان بسیجی هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشتند و بر لزوم آمادگی بسیج در زمان بحران و حفاظت فیزیکی و نظارتی آن تاکید نمودند.

در این جلسه وی عمل به تکالیف و وظایف بسیج در حوزه های کاری و نقش آن در مسائل اقتصادی و هوشمند سازی فعالیت های اقتصادی تاکید کرد و گفت: بسیج مستضعفان مصداق بارزی از وحدت و برادری است که به تشکلی پویا برای پیشبرد اهداف مقدس نظام اسلامی تبدیل شده است.

در ادامه وی افزود: کشور ایران برای رفع مشکلاتش بیش از هر زمان دیگر نیاز به روحیه بسیجی وانقلابی دارد و امیدواریم به دست جوانان برومند بسیجی مشکلات موجود روز به روز کمتر ونهایتا حل وفصل شود.

مدیر تعاون روستایی استان سمنان در این جلسه بیان داشت: فضا سازی و نصب بنر در مدیریت استان و ادارات شهرستان ها، برپایی نمایشگاه، اجرای پویش من و رفیق شهیدم و ذکر خاطرات شهدا در فضای مجازی، اهدای خون توسط بسیجیان کارمند به نیابت از شهدای بسیج، درج پیام محتوایی بسیج در سربرگ نامه ها و شرکت در نماز عبادی سیاسی جمعه منتهی به پنجم آذر روز بسیج و تجلیل از بسیجیان و پیشکسوتان و همکاران ایثار گر و خانواده شهید از برنامه های این هفته در مدیریت تعاون روستایی استان سمنان می باشد.

روابط عمومی تعاون روستایی استان سمنان

تعداد مشاهده خبر29 بار
تصاویر مرتبط


    RatingTitle
    :0 :0
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    Powered by DorsaPortal