سخن روز /
بررسی شیوه‌های همکاری اتحادیه باغداران کشور با تشکل های استان سمنان
1400/09/04


به گزارش روابط عمومی تعاون روستایی استان سمنان؛ جلسه بررسی شیوه‌های همکاری اتحادیه باغداران کشور با تشکل های استان سمنان با حضور مدیر تعاون روستایی استان سمنان و رئیس هیئت مدیره ومدیر عامل اتحادیه باغداران و اتحادیه تعاون روستایی استان در سالن جلسات کارخانه کنسانتره میوه متعلق به اتحادیه تعاون روستایی استان سمنان برگزار گردید.

در این جلسه زمینه های همکاری اتحادیه باغداران استان و تعاونی های عضو با اتحادیه باغداران کشور مورد بررسی قرار گرفت.

نخست آقای مهندس عباسپور مدیر تعاون روستایی استان با بیان توانمندی های تولید محصولات باغبانی وصنایع تبدیلی استان خواستار مشارکت بیشتر تعاونی های استان و اتحادیه ملی باغداران شد.

سپس مهندس یدالهی مدیرعامل اتحادیه باغداران نیز از تجربه مشارکت دو اتحادیه در سال جاری بعنوان طلیعه دار این همکاری یاد و شیوه‌های گسترش این همکاری را برشمرد.

در این نشست مدیران عامل اتحادیه های استان نیز با بیان توانمندی های موجود خود زمینه های آماده این مشارکت را تشریح نمودند.

پس از این نشست، انگور ذخیره سازی شده در سردخانه باغداران شاهرود که بالغ بر هفت هزار تن است، مورد بازدید قرار گرفت و برای بازار رسانی و صادرات آن مبنای یک مشارکت گذاشته شد.

بازدید از خط تولید کنسانتره سیب و کارگاه تولید سبد میوه از دیگر برنامه‌های این سفر یکروزه بود.

لازم به ذکر است تاکنون در فصل جاری کارخانه کنسانتره شاهرود بالغ بر 5 هزار تن سیب صنعتی را تبدیل به کنسانتره نمود که بیش از دو هزار تن از آن در قالب مشارکت با اتحادیه باغداران کشور خریداری و به کارخانه حمل شد.

روابط عمومی تعاون روستایی استان سمنان

تعداد مشاهده خبر40 بار
تصاویر مرتبط


    RatingTitle
    :0 :0
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    Powered by DorsaPortal