سخن روز /
سفر یک مدیر تعاون روستایی استان سمنان به شهرستان شاهرود
1400/06/30

به گزارش روابط عمومی تعاون روستایی استان سمنان؛ فوقانی رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان شاهرود گفت: در سفر یک روزه مهندس عباسپور مدیر تعاون روستایی استان سمنان به این شهرستان جلسه ای با اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان برگزار شد.

امید فوقانی گفت: این جلسه با حضور مدیر تعاون روستایی استان، معاون فرهنگی اداره کل کانون فکری و رئیس کانون فکری شهرستان در محل اداره تعاون روستایی شاهرود برگزار گردید.

وی افزود: در این جلسه تفاهم نامه همکاری فیمابین اتحادیه تعاون روستایی شهرستان شاهرود و کانون فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان به امضا رسید.

فوقانی بیان داشت: بر این اساس جشنواره ایرانیزه در شهرها و بویژه روستاهای استان سمنان با موضوع حمایت از تولیدات ایرانی در قالب مسابقات نقاشی، تهیه کلیپ و عکاسی و با محوریت خانواده بزرگ شبکه تعاون روستایی استان سمنان در آذر ماه امسال برگزار خواهد شد.

به گفته وی از برگزیدگان این جشنواره در دهه مبارک فجر امسال تقدیر می گردد.

در ادامه این این سفر یک روزه، مهندس عباسپور به همراه رئیس اداره تولیدات گیاهی مدیریت جهادکشاورزی شاهرود از باغات سیب شهر مجن در شهرستان شاهرود نیز بازدید کرد.

فوقانی افزود: این بازدید جهت بررسی وضعیت سیب منطقه و برنامه ریزی زمانی برای تحویل سیب به کارخانه کنستانتره شاهرود صورت گرفت.

در این بازدید مهندس عباسپور گفت: در هفته آینده زمان بندی و قیمت خرید سیب درختی تحویلی به کارخانه کنستانتره شاهرود اعلام خواهد شد.

روابط عمومی تعاون روستایی استان سمنان

تعداد مشاهده خبر276 بار
تصاویر مرتبط


    RatingTitle
    :0 :0
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    Powered by DorsaPortal