سخن روز /
بازدید میدانی معاون تعاون روستایی استان سمنان از شرکت های تعاونی روستایی شهرستان گرمسار
1400/06/24

به گزارش روابط عمومی تعاون روستایی استان سمنان؛ قربانی نیا رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان گرمسار از بازدید میدانی معاون تعاون روستایی استان سمنان از شرکت های تعاونی این شهرستان خبر داد و گفت: از بخش ایوانکی و در ادامه از تمامی شرکت های تعاونی شهرستان گرمسار بازدید صورت گرفت.

قربانی نیا بیان داشت: در این بازدید در خصوص موضوعات ومشکلات جاری شرکت ها مورد بررسی قرار گرفت و راهکارها و توصیه های لازم ارائه گردید.

قربانی نیا ضمن ارائه گزارش فعالیت های شرکت های تعاونی در سال جاری توضیحاتی در خصوص پروژه های در دست اقدام شرکت ها اعم ساخت واحد اداری شرکت تعاونی مرغداران و راه اندازی شرکتهای پنبه کاران و کمباینداران نیز توضیحاتی ارائه داد.

در ادامه بازدید از مرکز فرآوری و تولید بذر شهرستان گرمسار بازدید صورت گرفت که در این بازدید گزارش خرید و میزان فرآوری صورت گرفته توسط رئیس اداره شهرستان گرمسار و همچنین مدیرعامل اتحادیه شهرستان ارائه شد.

همچنین در ادامه فعالیت های شرکت تعاونی پنبه کاران شهرستان گرمسار و اخذ مجوز های لازم توزیع کودهای گرانوله و ارگانیک با قیمت تعاونی توسط شرکت تعاونی مذکور صورت پذیرفت.

لازم به ذکر است این شرکت با اخذ کد انباری و مجوز توزیع کود های شیمیایی آمادگی همکاری با سایر شرکتهای تعاونی و مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان گرمسار را داراست و در جهت ارائه خدمات به اعضاء تا کنون اقدامات قابل قبولی را به انجام رسانده است.

میراخورلی مدیرعامل شرکت تعاونی در این خبر گفت: این شرکت پس از مدتها توقف ، فعالیت خود را با همت اعضاء هیات مدیره و حمایت های تعاون روستایی و مدیریت جهاد کشاورزی، توانسته اقداماتی از قبیل اخذ مجوز های لازم جهت توزیع نهاده و همچنین پیگیری اخذ مجوز تولید بذر پنبه و بذر آفتابگردان و همچنین حمل یک دستگاه ردیفکار و توزیع بذر پنبه،سورگوم،ذرت و کودهای ارگانیک را انجام دهد.

میراخورلی ابراز امیدوار کرد: در طی چند ماه آینده در مسیر خرید وش پنبه نیز اقدامات موثری را انجام دهد.

روابط عمومی تعاون روستایی استان سمنان

تعداد مشاهده خبر23 بار
تصاویر مرتبط
tempShowtool_dorsaetoolsenews_sample_semnantemplate_block3129
Powered by DorsaPortal